Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дълбоко се съмнявам тук да се прави готов продукт за щатите.
    Заготовки, да. Ама готовия продукт ще се оскъпи ужасно от транспорта, аи ние като страна от ЕС - стоките ни имат мито в САЩ.

    За ЕС сигурно се изнася, ама в един контейнер не се хващат много акумулатори, я се хванат 1000, я не... Т.е. чисто празен контейнер, с малко на дъното.

    По принцип такива стоки наиситна се произвеждат, или поне сглобяват на място.
    Тука може да се прави мръсната част от производството, там чистата. И най вероятно е така.
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • Пичове шегувах се, акумулаторите за САЩ се сглобяват в Мексико...бях там на екскурзия преди малко повече от година, много заводи на много марки...и все повече се строят...там на ден се плаща от 7лв на работник, това и в Бг го няма.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • На 159 ката оригиналния акумулатор ми беше Ексайд с лепенките на Алфа Ромео.Изкара 4 г. и малко.Прави ми впечатление че хубавите акумулатори на дизелови коли изкарват около 4 години при нормална експлоатация.С много добри впечатления съм от Сръбски марки акумулатори.
        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

        Comment


        • Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
          На 159 ката оригиналния акумулатор ми беше Ексайд с лепенките на Алфа Ромео.Изкара 4 г. и малко.Прави ми впечатление че хубавите акумулатори на дизелови коли изкарват около 4 години при нормална експлоатация.С много добри впечатления съм от Сръбски марки акумулатори.
          530д 9 год. ориг пише БМВ на него го махнах аз...
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
            Предполагам ти тресе волана при ускорение.Вътрешната част от полуоската -с чашата е 600лв.в добрия случай -само оригинална , карето /трипода/-около 140 лв. пак оригинално .Има ментаци и по 30 лв. но след 3-4000км си пак в бокса и то с прецакани канали на чашата .Затова само комплект оригинал.Има вариант за рециклаж , но в София , а ти гледам си от Бургас.Втора употреба си е чист късмет.Цените може вече и да са надолу , говоря за преди около 2 г.
            Поръчах само трипода, в крайна сметка. Оригинален, с 20 дена доставка. За инфо на колегите, цената все още е такава...
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm, Alfa Romeo Arna 1.2, Alfa Romeo 156 2.4 JTD ex, Alfa Romeo GTV 2.0V6 ex,Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex, Alfa Romeo Sprint 1.5 ex, Alfa Romeo Arna 1.3 ex, Alfa Romeo 155 1.7TS ex, Alfa Romeo 156 1.8TS ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от la squadra azzurra Покажи съобщение
              Поръчах само трипода, в крайна сметка. Оригинален, с 20 дена доставка. За инфо на колегите, цената все още е такава...
              Ако чашата е с износени , разширени канали , няма да решиш проблема окончателно защото луфта остава , а от там идва тресенето на волана.След смяната всичко ще изглежда ОК , но не за дълго , нищо , че си сложил оригинален трипод.Всъщност трябва да смениш или рециклираш и чашата за да си сигурен , че не си даваш парите напразно.Тя е по-слабия елемент в сглобката.Все пак ти желая успех и дано не се окажа прав.Просто споделям личен опит.
              Alfa Romeo Giulietta 170hp

              Comment


              • Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                Ако чашата е с износени , разширени канали , няма да решиш проблема окончателно защото луфта остава , а от там идва тресенето на волана.След смяната всичко ще изглежда ОК , но не за дълго , нищо , че си сложил оригинален трипод.Всъщност трябва да смениш или рециклираш и чашата за да си сигурен , че не си даваш парите напразно.Тя е по-слабия елемент в сглобката.Все пак ти желая успех и дано не се окажа прав.Просто споделям личен опит.
                Ами, не знам...Колата съм я оставил при мой приятел, досега не ме е подвел. Твърди, че чашата е в добро състояние, само с карето ще си реша проблема. Ще видим...Иначе цялата дясна полуоска, втора употреба, 200 лв. Другият вариант, по Еконт в Сф за рециклаж. Засега не зная адреса, но, може би е обсъждан вече из форума.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm, Alfa Romeo Arna 1.2, Alfa Romeo 156 2.4 JTD ex, Alfa Romeo GTV 2.0V6 ex,Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex, Alfa Romeo Sprint 1.5 ex, Alfa Romeo Arna 1.3 ex, Alfa Romeo 155 1.7TS ex, Alfa Romeo 156 1.8TS ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                  Ако чашата е с износени , разширени канали , няма да решиш проблема окончателно защото луфта остава , а от там идва тресенето на волана.След смяната всичко ще изглежда ОК , но не за дълго , нищо , че си сложил оригинален трипод.Всъщност трябва да смениш или рециклираш и чашата за да си сигурен , че не си даваш парите напразно.Тя е по-слабия елемент в сглобката.Все пак ти желая успех и дано не се окажа прав.Просто споделям личен опит.

                  Колегата е прав,аз този трипод го сменях 3-пъти,и накрая комплект чашата която върви с дългата полуоска и трипода,като смених от ляво отново чашата с полуоската и още един трипод и заспа.Всичко ми струваше около 2000лв а колата беше на малко над 70х.км.Най-важното е маншона,моите освен скобите и ги лепихме че извърли ли греста и за нула време отново си назад минимум трипод,имайте едно на ум.
                  Alfa romeo GTVex
                  Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                  Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                  Аudi A3 1.8 20V 02"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                    Колегата е прав,аз този трипод го сменях 3-пъти,и накрая комплект чашата която върви с дългата полуоска и трипода,като смених от ляво отново чашата с полуоската и още един трипод и заспа.Всичко ми струваше около 2000лв а колата беше на малко над 70х.км.Най-важното е маншона,моите освен скобите и ги лепихме че извърли ли греста и за нула време отново си назад минимум трипод,имайте едно на ум.
                    Проблема с маншоните се решава,като се сложат маншони от Браво след 2007 г. те са гумени,а на 159 са пластмасови,тогава скобите стягат хубаво.Същия проблем има и при рейките на 159,пластмасовите маншони се заменят с гумени от Ауди А4 за 12 двата и спира да се събира толкова конденз и да ръждясва пръта.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • някой има ли представа дали сервото на 1,9 и 2,4 са еднакви?
                      sigpic 155ex 159ex 530new

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                        някой има ли представа дали сервото на 1,9 и 2,4 са еднакви?
                        Рейката е същата, помпата - не.
                        пп май не говорим за едно и също - сервото на спирачките е все едно и също на 1,9 и 2,4
                        Last edited by code; d.m.y г., 16:27.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Рейката е същата, помпата - не.
                          пп май не говорим за едно и също - сервото на спирачките е все едно и също на 1,9 и 2,4
                          аз не съм си задал въпроса както трябва интересуваше ме сервото на спирачките мерси за бързия отговор
                          sigpic 155ex 159ex 530new

                          Comment


                          • в последно време при потегляне и навит волан се чува някакво свирене и скърцане. Само при навит волан надясно и само първите 1-2 минути като тръгна. механичен е звука - не е от сервото. Свири като лагер на главина, но пък защо само в началото и защо само при навит волан? идеи?
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • Здравейте. Да попитам някой може ли да ми каже какво малсло за скорости се препоръчва ( като високозтет) за 159 1,9 и колко литра събира кутията?
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
                              ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
                                Здравейте. Да попитам някой може ли да ми каже какво малсло за скорости се препоръчва ( като високозтет) за 159 1,9 и колко литра събира кутията?
                                ПО книжка го дават:

                                TUTELA CAR MATRYX 75W-85 - 2,3 литра

                                Вероятно всяка марка със сищите вискозитети ще ти свърши работа, че това не съм го виждал да се продава тука. Поправете ме ако бъркам.

                                Предполагам че няма да сбъркаш ако сложиш от това:
                                SELENIA TUTELA GEARLITE 75W80
                                http://axm-auto.com/oils.php?oil=5&pid=192
                                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                                Comment

                                Working...
                                X